UPDATE: Customer Service de Romania! Uraaa, pana la urma am biruit!!!

Say NO to emag.roDisclaimer: Cine nu a lucrat vreodata Customer Service habar nu are despre ce vorbesc. Totusi ca o meserie este grea si indezirabila nu inseamna ca nu o poti face bine!

Dintre meseriile de birou, parerea mea este ca cea mai urata meserie este cea de Customer Service. De ce? Pentru ca tu esti interfata intre client si firma. Pentru ca pe client nu il intereseaza daca a fost o problema la livrare, la retur sau ca cineva a baut putin mai mult cu o seara inainte. El vrea sa rezolve problema. Ei bine, treaba ta de Customer Service este sa rezolvi problema intr-un mod cat mai delicat posibil si fara prea mult zgomot. Clientul trebuie sa fie fericit si pe cat posibil si colegii tai trebuie sa fie fericiti si trasi de urechi cat mai putin.

Totusi clientii sunt si ei de mai multe feluri, si anume clienti dificili si clienti rezonabili. Imi place sa ma consider din a doua categorie. Am lucrat mai bine de un an Customer Service si stiu ce inseamna acest job si nu vreau sa pun presiune inutila pe angajatii Customer Service.

Povestea mea e simpla care ar fi trebuit sa-si gaseasca rezolvarea in cateva zile, maximum o saptamana.

Inainte sa plec in China am cumparat un webcam de la emag.ro sa nu simt chiar asa de apasatoare distanta de peste 8000 km dintre Monika si Victoria si mine. Au fost ceva probleme la livrare (ca na... ata ete) si camera a ajuns dupa ce am plecat eu. Din diverse motive care nu fac scopul acestui post, Monika a zis ca nu e buna camera si ca trebuie returnata. Cum ne incadram in cele 30 de zile din politica de retur emag camera a fost returnata.

Si de aici a inceput circul.

Dupa multe telefoane, nervi si draci, cand doi angajati emag nu au putut sa dea acelasi raspuns, Monika a ajuns la concluzia ca trebuie schimbata abordarea. De acum inainte fara telefoane! Doar pe mail. Macar ramane scris ceva. Dar totusi nici mailurile nu prea au fost de ajutor. Eu fiind acela care a facut comanda, pot sa inteleg ca au pretentia ca eu sa rezolv problema si nu altcineva. Dar cand sunt la peste 8000km departare cam greu. Am inteles ca nu vor sa trimita banii in contul Monikai. Bun... si acum atentie mare la firul discutiei:

27 Martie 2013 Am trimis eu un mail catre service@emag.ro in care le-am spus ca o imputernicesc sa ridice factura storno pentru ca eu nu sunt in Romania

Buna ziua,

Prin prezentul email o imputernicesc pe Monika I, domiciliata in .... sa ridice facura storno aferenta returului camerei web cu nr fisa service XXXXXX, telefon YYYYY intrucat neaflandu-ma in Romania inca din 28.02.2013 pt o perioada de 6 luni, sunt in imposibilitatea de a o ridica personal. De asemenea va rog sa-mi spuneti care sunt pasii care trebuiesc urmati daca doresc sa cumpar un alt produs de valoarea facturii storno.

Pt orice detalii si/sau nelamuriri va rog sa ma contactati pe email sau sa va adresati Monikai I (telefonic la numarul de mai sus sau la emailul din CC). Astept confirmarea dvs cu privire la solutionarea acestei probleme.

Va multumesc,
Ionut Eana

04 Aprilie 2013 Revin cu mail si le spun ca in continuare astept un raspuns la cererea anterioara

Buna ziua,

Nu am primit niciun raspuns de la dumneavoastra pana in acest moment.
In continuare astept confirmarea dumneavoastra in ceea ce priveste solutionarea fisiei service XXXXXX

Va multumesc,
Ionut Eana

05 Aprilie 2013 Surprinzator primesc raspuns de la o doamna care nu are nicio legatura cu emag (alta firma cu totul). A externalizat emag genul acesta de probleme?! De ce nu... nu au ei nevoie de bataie de cap cu astfel de maruntisuri. Si cum ar zice americanii... Anyways... Sunt o serie de reguli pe care orice angajat la Customer Service ar trebui sa le stie - cand intri pe firul unei discutii te prezinti, cu atat mai mult daca esti de la o alta firma. Doamna Larisa Fotin nici vorba de asa ceva.

Buna ziua,

In legatura cu solicitarea dvs, doresc sa va informez ca o asteptam pe doamna Monika I la receptie service sa ridice factura de stornare.
In cazul in care doriti efectuarea unei noi comenzi in baza soldului, va rog sa ne transmiteti modelul produsului dorit, precum si o adresa de livrare daca doriti ca produsul sa ajunga la dvs acasa.
Pentru orice alte nelamuriri, va stam la dispozitie.

Cu stima,
Larisa Fotin
Customer Service Support
Servskill

05 Aprilie 2013 Raspunde Monika si spune cat se poate de clar ce produs si unde sa fie livrat. Ce poate fi mai simplu de atat?!

Buna ziua,

Acesta este produsul dorit

Radio CD portabil E-BODA BooMBoX BBX300USB

Livrare la adresa: .....

Va rog sa trimiteti la aceeasi adresa (de mai sus) si factura storno aferenta fisei service XXXXXX.

Va multumesc.

Monika I
05 Aprilie 2013 Pana aici! Doamna Larisa Fotin a pierdut firul discutiei.

Buna ziua,

Nu doriti efactuarea noii comenzi in baza soldului?
Pentru restituire avem nevoie sa ne furnizati un cont iban.

Cu stima,

Larisa Fotin
Customer Service Support
Servskill

06 Aprilie 2013 Adevarul ca la un astfel de raspuns cam ramai traznit asa, nu?!

Buna seara,

Ba da, dorim efectuarea comenzii in baza soldului existent.
Cand vorbiti de restituire, va referiti la restul de sold ramas dupa livrarea comenzii din email-ul anterior? Iar pt restituire aveti nevoie DOAR de contul IBAN al cumparatorului initial al produsului returnat, adica de contul IBAN al lui Ionut Eana, corect? Pe alt nume nu puteti restitui banii din sold, sau ma insel? Cel putin asa am inteles din convorbirile telefonice avute cu Dvs. (serviciul de service) privind aceasta tema.

Multumesc pentru suport.

Monika I

12 Aprilie 2013 Dupa mai mult de o saptamana lucratoare vine bomba!!!

Buna ziua,

In legatura cu solicitarea dvs, ne cerem scuze pentru intarziere; doresc sa va informez ca pentru a va putea inregistra corect noua comanda in baza soldului, avem rugamintea sa ne comunicati modelul produsului dorit; daca doriti livrare la domiciliu, va rugam sa ne precizati si adresa de livrare.
In legatura cu restituirea banilor, va informez ca se poate face numai intr-un cont iban al titularului (este vorba de restiturea integrala a soldului sau numai a diferentei rezultate in urma comenzii).

Cu stima,

Larisa Fotin
Customer Service Support
Servskill

Dar mailul din 05 Aprilie 2013 nu raspunde la aceasta intrebare? Doamna Larisa Fotin, cam cat de rezonabil ar trebui sa fie clientul sa va mai inteleaga? Cat de incompetenta trebuie sa fiti ca dupa ce ca raspundeti dupa mai bine de o saptamana lucratoare sa raspundeti o astfel de bazaconie.

Iti cam pierzi rabdarea intr-o astfel de situatie si ce faci?! Depui reclamatie la Servskill, depui reclamatie la emag, scrii postul acesta si ii faci reclama pe toate caile posibile - facebook, twitter si rogi prietenii care au blog-uri sa te ajute sa faci povestea cunoscuta, sa nu mai treaca si altii prin ce ai trecut tu. Poate doamna Larisa Fotin trebuie sa schimbe domeniul de activitate.

Ei bine astazi suntem in 12 Aprilie. Sunt curios cand voi termina aceasta problema.

Voi face un update la acest post dragutel :)

UPDATE 1 - 17 Aprilie 2013

Ce sa-i fac... Asa sunt eu mai ghinionist! Oricum doamna Fotin iar a comis-o ceea ce ma face sa cred ca ori are ceva personal cu mine ori este intradevar "mai putin pregatita"!


Buna ziua,

Solicitarea dvs a fost inregistrata; dorim sa va informam ca platile se fac intr-un interval cuprins intre 5 si 10 zile lucratoare de la data solicitarii prin transfer bancar.

Cu stima,

Larisa Fotin
Customer Service Support


Buna ziua,

La cine va referit cand spuneti ca platile se fac intr-un interval interval de 5 si 10 zile lucratoare. La banca sau la compania Servskills?

Va multumesc,
Ionut Eana


Buna ziua,

In acest interval, va veti primi dvs banii.

Cu stima,

Larisa Fotin
Customer Service Support


Buna ziua,

Asta am inteles, dar intrebarea a fost alta. Reformulez intrebarea, pentru ca poate nu am fost suficient de clar. Firma dvs a facut plata si acum astept banca sa proceseze cererea de transfer?

Sper ca de data asta intrebarea sa fie mult mai clara ca data trecuta si sa imi puteti raspunde la obiect.

Toate cele bune,
Ionut Eana

Si gata! Nu a mai raspuns! Doamne, mare-i gradina ta Doamne!!!!

UPDATE 2 - 22 Aprilie 2013

Gata domn'le. S-a rezolvat problema. Cum?! Pe 19 aprilie am primit un mail de la emag, serviciul reclamatii:

Buna ziua,

Referitor la mesajul dumneavoastra avem rugamintea de a ne oferi mai multe informatii despre situatia cu care v-ati confruntat.

De asemenea, mentionam ca numarul reclamatiei il puteti gasi in subiectul acestui mesaj.

Echipa eMAG va multumeste pentru timpul acordat si va sta permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.

------------------
O zi excelenta!

Totul are o limita. Doamna Fotin a depasit-o de multa vreme. Imi pare sincer rau pentru dumneai, dar efectiv nu am putut sa fiu bland. Consider ca nu m-am lasat prada emotiilor si am raspuns pe un ton calm si profesionist.

Buna ziua,

Am comandat online (de pe contul meu - xxxxxxxx) produsul "Camera web Microsoft LifeCam HD-6000 [7PD-0004]". Inainte ca produsul sa fie livrat eu a trebuit sa parasesc Romania pentru o perioada mai indelungata de timp. Dupa livrarea produsului, sotia mea Monika I a dorit sa returneze produsul din motive personale (produsul putand fi inapoiat in baza politicii de retur emag http://info.emag.ro/30-de-zile-drept-de-retur/40). Produsul a fost returnat, dar banii nu au fost inapoiati. Sotia mea a avut indelungi discutii telefonice cu colegii dvs de la call center si toti au oferit solutii diferite pentru rezolvarea problemei in cauza - ceea ce a dus la incertitudine si nemultumire.

Din toata aceasta nebunie si incertitudine am inteles ca factura storno nu poate fi ridicata de sotia mea, ci doar de cel care a facut comanda, adica de mine (care nu eram in Romania). Banii de asemenea nu se puteau trimite in contul sotiei mele ci doar in contul celui care a facut comanda. Tot la telefon, un coleg de al dvs de la call center i-a spus nevestei mele ca eu trebuie sa trimit un mail la service@emag.ro (de ce tocmai aici nu am reusit sa inteleg nici in ziua de astazi, dar banuiesc ca aveti procedurile foarte bine definite) in care sa o imputernicesc pe nevasta mea (Monika I) sa ridice factura storno. Va rog sa retineti faptul ca mailul a fost trimis in data 27.03.2013. In data de 04.04.2013 am revenit iar cu un mail in care va rugam sa-mi confirmati faptul ca nevasta mea poate sa ridice factura storno.

In acest moment a intrat in discutie o oarecare doamna Larisa Fotin de la firma ServSkill (si ca o mica paranteza, doamna Larisa Fotin nu a avut decenta sa se prezinte - cine este, ce firma reprezinta, care este relatia firmei cu emag) care ne-a comunicat ca nevasta mea se poate prezenta la receptie service pentru a ridica factura storno, sau ca se poate face efectuarea unei noi comenzi in baza soldului.

Sotia mea a cerut ca in baza soldului sa se faca o noua comanda (specificand explicit produsul si adresa de livrare). Din acest moment discutia cu doamna Larisa Fotin a luat o intorsatura extrem de ciudata, in sensul ca indiferent ce o intrebare puneam primeam un raspuns care nu avea nicio legatura cu intrebarea pusa.

  • Pentru mai multe detalii va rog sa consultati fisierul Re Rezolvare fisa service 389576.eml atasat cu toata discutia. De asemenea, va rog sa remarcati cat de greu ni se raspundea la mail - si emag si doamna Larisa Fotin.
  • In data de 12.04.2013 am trimit un mail la service@servskill.ro in care ceream detalii de unde se poate face o reclamatie la adresa profesionalismului si calitatii serviciilor oferite de aceasta firma. Nu am primit raspuns nici pana acum! (fisierul reclamatie-servskill.eml atasat).

Tin sa mentionez nici acum doamna Fotin nu mi-a raspuns la ultimul email, lucru care il consider extrem de neprofesionist!

Situatia in momentul de fata este ca desi am returnat produsul nici in ziua de astazi nu mi-au fost inapoiati banii.

Sper sa nu trebuiasca sa se ajunga la reclamatii la protectia consumatorului pentru rezolvarea acestui incident.

O zi buna,
Ionut Eana

Avand in vedere perioada foarte mare de raspuns cu care ma obisnuisem de la aceasta poveste, am fost extrem de placut impresionat sa primesc raspuns la mail intr-un timp foarte scurt. Si pentru acest lucru multumesc persoanei de la emag care s-a ocupat de aceasta problema.

Domnule Eana,

Va multumim pentru ca ne-ati oferit oportunitatea de a clarifica, prin sesizarea pe care ne-ati adresat-o, anumite aspecte legate de situatia cu care v-ati confruntat.

Referitor la cele descrise de dvs., legate de atitudinea neprofesionista a reprezentantului departamentului Service eMAG, va asiguram ca reclamatia trimisa a fost inaintata persoanelor in masura sa ia deciziile pe care le considera oportune in astfel de cazuri.

Dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerile create si sa va oferim pe aceasta cale un card cadou in valoare de 5 % pentru o viitoare comanda plasata la eMAG:

Cod card: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx ;

Valabilitate: xx.xx.xxxx - xx.xx.xxxx (inclusiv);

Valoare: 5% discount la orice viitoare comanda eMAG.

De asemenea, va confirm faptul ca banii au fost restituiti in contul dumneavoastra si va atasez acestui e-mail dovada platii.

Domnule Eana, eMAG este o companie care isi propune sa sustina un parteneriat a carui valoare se bazeaza pe respectul fata de clientii sai. Atat solicitarile cat si recomandarile dvs. privind interactiunile avute cu reprezentantii departamentelor noastre si cu cei ai companiilor colaboratoare au o valoare importanta, constructiva pentru dezvoltarea serviciilor eMAG.
Suntem convinsi ca asemenea situatii au un caracter cu totul izolat si nu reflecta implicarea cu care am ales sa rezolvam solicitarile clientilor nostri.

Va multumim pentru disponibilitatea de colaborare cu eMAG si va stam la dispozitie si pe viitor pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.

------------------
O zi excelenta!

Am multumit pentru sprijin si am incheiat acest subiect urat care parca nu se mai termina!

Buna ziua,

Va multumesc pentru sprijinul acordat pentru rezolvarea acestei probleme.
Stiu ca echipa emag este formata din profesionisti de prim rang, dar totusi sper ca aceste episoade neplacute sa nu devina un lucru obisnuit.

Va doresc o zi buna,
Ionut Eana

Bine ca s-a terminat!

  1. Ionut cand vine vorba de dat bani, din experienta mea, pot sa-ti spun ca majoritatea incearca sa amane cat mai mult momentul! :D

    • Desigur! Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar de aceasta data nu cred ca este vorba de asa ceva si pur si simplu aceasta doamna este... hmm... mai putin pregatita!

  2. Se pare ca la tine a fost o incurcatura defavorabila tie, eu am avut cateva experiente cu emag-ul si ServiSkill-ul (implicit ci d-na Fotin) si nu pot spune decat ca mi-au rezolvat destul de repede problemele, ori prin virarea banilor inapoi in cont (in 2 zile am avut bainii inapoi) orin prin inlocuirea produselor.

    • Ce sa-i fac... Asa sunt eu mai ghinionist! Oricum doamna Fotin iar a comis-o ceea ce ma face sa cred ca ori are ceva personal cu mine ori este intradevar "mai putin pregatita"!


      Buna ziua,

      Solicitarea dvs a fost inregistrata; dorim sa va informam ca platile se fac intr-un interval cuprins intre 5 si 10 zile lucratoare de la data solicitarii prin transfer bancar.

      Cu stima,

      Larisa Fotin
      Customer Service Support


      Buna ziua,

      La cine va referit cand spuneti ca platile se fac intr-un interval interval de 5 si 10 zile lucratoare. La banca sau la compania Servskills?

      Va multumesc,
      Ionut Eana


      Buna ziua,

      In acest interval, va veti primi dvs banii.

      Cu stima,

      Larisa Fotin
      Customer Service Support


      Buna ziua,

      Asta am inteles, dar intrebarea a fost alta. Reformulez intrebarea, pentru ca poate nu am fost suficient de clar. Firma dvs a facut plata si acum astept banca sa proceseze cererea de transfer?

      Sper ca de data asta intrebarea sa fie mult mai clara ca data trecuta si sa imi puteti raspunde la obiect.

      Toate cele bune,
      Ionut Eana

      Si gata! Nu a mai raspuns! Doamne, mare-i gradina ta Doamne!!!!

  3. Of, da. Cu adevarat de Romania... ca "om de comunicare" (cum mi se mai spune pe langa CV), po' sa spun ca mi s-a facut parul maciuca. Chiar si la ultimul email, ala cu care se rezolva problema... hmm... poate dezvolt intr-un post chez moi pe blog. Poate :)

    Pana una alta, mi-ai amintit de astea. http://indecentlyexposed.wordpress.com/2011/07/11/verdict-mima-ganduri-cu-haos-382011/ si http://indecentlyexposed.wordpress.com/2011/09/18/faza-ganduri-cu-haos-542011/

    Cam in acelasi registru, ca in spate e tot aceeasi mentalitate romaneasca de a trata cu clientul...

  4. salut ai reusit sa afli nr lu dna f0tin am o problema cu o placa de baza si le-a luat 10 zile lucratoare sa o diagnostice ca e defecta maine le fac reclamatie daca ma ignora ca pana acuma .. cand suni la serviciu clienti parca suni pe alta planeta iti cer toate datele si dupaia iti spun nu avem nici un raspuns ..

  5. Update
    m-a sunat dupa nr 0372061400 ... i-am explicat ca am vazut reclama aia cu cetateanul european .. se pare ca e de actualitate :))

    am lasat numarul pentru cei care mai au probleme cu dna f0tin si o cauta pe google ..

    au promis ca maine am si piesele ramase la ei si placa noua

    • Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema. Daca mai sunt oameni care au probleme cu dna Larisa Fotin sper ca numarul de telefon lasat de tine sa le fie de ajutor.

      Totusi intre noi fiind vorba nu pot sa inteleg cum de dna Larisa Fotin nu a fost concediata pana acum, pentru ca sunt sigur ca nu suntem singurii de care si-a batut joc.

      Multumesc Catalin.

  6. Pot sa zic ca ai fost un caz fericit :D
    In luna ianuarie am trimis o tableta Allview la service pentru a inlocui mufa de incarcare. Nu mai retin datele deja sunt prea multe. Dupa 2 saptamani primesc tableta inapoi cu statusul : reparat. Analizez cateva minute produsul si observ ca "meseriasul" care a inlocuit mufa a rupt clemele capacului spate in zona mufei. Il retrimit in service si dupa 21-22 zile reprimesc tableta de data asta alta surpriza. Un "dorel" a pus lipici/superglue in acea zona desprinsa. Acum retrimit iar tableta dar sincer..ma ingrozesc de ce o sa urmeze...
    Cred ca servskill e praf...cata bataie de cap pentru o amarata de mufa. Nu mai zic de telefoane , e-mailuri.
    Nu stiu cum o sa se termina asta...Acum astept curierul sa ridice pentru a 3a oara produsul.

  7. In primu rând din prima trebuia rafuz la garanției pt ca mufă nu se strica așa dintr-o data ... ci in urma unei utilizări necorespunzătoare .

    In al doilea rând ... cât dai atât face .

  8. Buna ziua,
    Atasat regasiti raspunsurile sesizarilor mele catre service-ul ServSkills.
    De asemenea atasaz fisa de service in care se mentioneaza faptul ca mi-am retras telefonul din service. Ei imi raspund cu: " Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT. "

    Nu recomand si doresc sa fac o sesizare acestui service, deoarece serviciile prestate clientilor sunt de ce-a mai mica calitate.
    Cand am lasat telefonul in service, unui alt client i-a fost comunicat faptul ca superiorul domnisoarei din front office nu doreste sa stea de vorba cu clientul.
    Eu am solicitat sa vorbesc cu un team leader sau un supervizor si mi-a fost raspuns foarte impertinent de catre domnisoara din front office ca nu am ce sa discut cu un superior, toate plangerile sa le formulez dansei.
    Am cerut o explicatie de ce dureaza asa mult ca un produs post garantie sa fie reparat si mi s-a comunicat ca de 12 zile se asteapta touch screen-ul... daca se verifica in sistemu celor de la service se va observa ca de telefon nu s-a atins nimeni decat in data de 20 - 21 .03.2014 cand am dat primul mail catre service.
    Atitudinea domnisoarei lasa mult de dorit - mentionandu-mi pe un ton superior faptul ca nimeni nu e obligat sa imi repare mie telefonul desi platesc eu in 3-5 zile.
    Va rog analizati dumneavoastra raspunsurile primite sesizarilor mele si veti trage concluziile.
    NU RECOMAND SERVICIILE ACESTUI SERVICE !!!

    Mai jos va ve-ti convinge de raspunsurile primite.

    ultimul mail primit de la service:

    service@servskills.ro
    Today at 4:56 PM

    To

    Stimate client,

    Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT.

    Cu stima,
    Echipa ServSkills
    ----- Forwarded Message -----
    From: Radu Marian
    To: ServiceDaniel Iordache | ServSkills
    Cc: Service Servskills ; ServiceCatalin Achim | ServSkills
    Sent: Sunday, March 23, 2014 5:28 PM
    Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact

    Va multumesc pentru mail-ul standardizat.

    Nu doresc sa fiu genul de client dificil si nemultumit dar macar mail-ul dumneavoastra se imi raspunda cerintelor mele.
    Nu inteleg ce trebuie sa verificati la un telefon? In plus nu cred ca puteti sa il livrati dumneavoastra, intrucat l-am adus personal in service.
    Pe site-ul dumneavoastra este afisat un slogan : " Timp mediu de reparatie: 6 zile " eu zic ca pentru un touch screen nu sunt necesare.
    Este un proces ce dureaza maxim 1 zi.

    Sunt foarte nemultumit de serviciile dumneavoastra si de modul cum gestionati clientul.

    --------------------------------------------
    On Fri, 3/21/14, Daniel Iordache | ServSkills, Service wrote:

    Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact
    To:>
    Cc: "Service Servskills" , "Catalin Achim | ServSkills, Service"
    Date: Friday, March 21, 2014, 2:52 PM

    Buna ziua,
    Produsul se afla in curs de verificare si imediat ce va fi
    reparat, se va expedia catre dumneavoastra. Va asiguram de
    faptul ca se va depune tot efortul astfel incat situatia sa
    fie remediata cat mai rapid.

    Echipa Servskills va multumeste si va sta permanent la
    dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile
    noastre!

    Multumesc / Best regards,

    Daniel Iordache
    Customer Support
    +40 742 726 843
    daniel.iordache@servskills.ro

    http://www.servskills.ro

    Grant Shopping Center | 148, Virtutii Street
    Bucharest 060787, Romania

    Acest mesaj si documentele atasate sunt pentru a fi citite
    numai de catre destinatarul mesajului. Mesajul si
    atasamentele acestuia pot contine informatii confidentiale,
    care sunt protejate prin politica de confidentialitate a
    companiei. In cazul in care nu sunteti destinatarul acestui
    mesaj (sau nu sunteti o persoana autorizata pentru
    administrarea acestei adrese de email) nu va este permisa
    copierea, folosirea sau expedierea catre terti a acestui
    mesaj sau a atasamentelor acestuia. Daca acest mesaj v-a
    fost trimis dintr-o eroare umana, va rugam sa informati
    imediat expeditorul si sa stergeti acest e-mail.

    This e-mail message and any attachment are intended
    exclusively for the named addressee. They may contain
    confidential information which may also be protected by
    professional secrecy. Unless you are the named addressee (or
    authorised to receive for the addressee) you may not copy or
    use this message or any attachment or disclose the contents
    to anyone else. If this e-mail was sent to you by mistake
    please notify the sender immediately and delete this
    e-mail.
     SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT
    http://www.servskills.ro

    -----Original Message-----
    From: service@servskills.ro
    [mailto:service@servskills.ro]
    On Behalf Of
    Sent: 20 March 2014 22:49
    To: Service Servskills
    Subject: ServSkills - mesaj formular contact

    Buna ziua,

    Am la dumneavoastra un Allview P5 Qmax pentru inlocuirea
    unui touchscreen .
    fisa nr 691656 / 13.03.2014
    Tinand cont ca nu este o reparatie pe garantie, ci contra
    cost, nu inteleg de ce trebuie sa astept cele 15 zile -
    prevazute legal pentru garantie.
    Va rog sa ma instiintati despre evolutia reparatiei cat mai
    urgent. Am nevoie urgenta de telefon.
    Allview Brasov mi-au cerut si o suma de bani mai mica dar si
    o perioada de 5 zile de reparatie decat dumneavoastra.
    Nu mi se pare corect sa platesc un serviciu si sa astept ca
    la garantie.

    Cu stima,

    Radu Marian

    Radu Marian

    • Poate exista si clienti multumiti. Totusi, din punctul meu de vedere (si se pare ca nu doar al meu), cred ca motto-ul Servskill ar trebui sa fie "Lipsa de profesionalism, birocratie excesiva si neseriozitate!"

  9. SALUT!AM CITIT TOATA PAGIINA ASTA FRATE ULTIMA POSTARE DIN MARTIE 2014!

  10. SALUT!AM CITIT TOATA PAGIINA ASTA FRATE ULTIMA POSTARE DIN MARTIE 2014 FIIND!DE CE ZIC ASTA? IERI SEARA AM FACUT O COMANDA LA EMAG CU PROCESARE ONLINE CARD BANCAR DE 2300 LEI, PROCESAREA A DAT FAIL..DAR AM PRIMIT MESAJ DUPA 10 SECUNDE PE TELEFON DE LA ING CA SUMA RESPECTIVA MIA FOST EXTRASA DE PE CONT IN CONTUL XXXXXXXXX AL EMAG...!!AZI FIIND TOATA ZIUA LA SERVICI NU AM AVUT TEL LA MINE(NU AM VOIE CU TEL)SI IN SEARA ASTA CAND MA UITAM LA APELuRI VAD NUMARUL 0372061400???!!!! AM VAZUT IN COMENT CA E DOAMNA AIA NEPROFESIONISTA!!!!SA FIE INCA EA OARE?:))maine la prima ora merg la magazinul emag sa rezolv problema ptr ca nu vreau sa am de aface cu incompetenti la telefon si mersi ptr NUMAR!

  11. Sotul meu a dorit sa mi faca un cadou. A ales HTC Desire de pe E-mag. L am primit, l am desigilat, si am introdus sim ul. PrecizeZ ca pe site scria ca e codat pe vodafone si am nevoie de un cod anume la introducerea unui sim orange de ex. Mi au trimis codul tot atunci cu produsul, si dupa ce l am incarcat bateria l am deschis sa pun cartela sim. Ar fi trebuit sa mi apara 'password'. Ei bine, a aparut 'cartela sim inexistenta'. Am pus si cartela sotului. Acelasi lucru. Asta s a intamplat joi seara. Am sunat la e mag. ne au trimis la service iar cei de acolo ne au trimis la vodafone, arsis. Am ajuns acolo sambata dimineata. Doamna de acolo a constat ceva remarcabil: telefonul nu accepta nici o cartela sim si facem retur. Ok. Am vrut un alt telefon si nu contravaloarea. Joi este sunat sotul si anuntat ca noi am defectat telefonul, ca un anume slot de la cartela este rupt, si noi am facut asta. Sotul a facut ceva galagie, a sunat pe toti de rand, insa ca de fiecarr data a fost trimis la 'stimabila ' Felicia Schiopu care a tipat ca e vina noastra si ne a inchis in nas spunand ca ne trimite tel inapoi. Dupa o sapt, s a ont sotul cat ar ajunge costul repratiei respectove la un centru din oras. e 80 lei. le a trimis e mail celor de la arsis intreband de telefon si I s a zis ca e in service. Le a zis sa l trimita oricum. Eo au raspuns ca , inlocuiesc vechiul tel cu unul nou si ne trimite factura!! Pe langa cele 7 mil platite ar trebui sa mai platim inca 7!! Ce naiba sa fac acum??

    • Magazinele merg pe principiul ca majoritatea clientilor nu au timp de pierdut pentru astfel de probleme si prefera sa mai cheltuiasca un ban in plus! Eu as face reclamatie la protectia consumatorului. Daca nu se rezolva nici asa, atunci as da magazinul in judecata si as face un publicitate in jurul evenimentului pe toate canalele posibile!

  12. La emag in mod normal, nu se strica "deloc" produsele. De aia nici nu lucreaza cei de la service.
    Mie mi s-a intamplat. S-a stricat tastatura de 50 ron. Am mers la ei in ziua aia de sambata si mi-au zis ca nu au ce sa faca pt ca au trecut 30 de zile si service-ul nu lucreaza. Nu au fost in stare sa ofere nicio solutie de avarie. Au zis, sa mai cumpar o alta tastatura daca vreau sa-mi folosesc pc-ul sau sa astept o zi de lucru din timpul sapt. Asta a fost singura solutie. In mail-urile primite de la un domn Adrian Andrei (probabil cineva important prin acea firma), mai ca ma invinovatea pe mine ca am fost de acord cu politica lor cand mi-am facut contul. Dar acel cont ti-l creaza agentul din showroom cand comanzi pt prima oara. (Eu am fost client vechi). Am mers la depanero (fostul skill service), si la fel.. Pt ca tastatura stricata venise la pachet cu mouse-ul, am ramas si fara mouse. Cum tastatura imi luasem deja, am mers sa iau si un mouse, ca doar nu eram nebun sa stau 15 zile fara pc doar pt ca asa vrea emav-ul. Ajung sus in showroomul din Bucuresti si vad un mouse IN STOC. Merg la un agent din showroom sa comand si imi spune ca IN STOC nu inseamna ca e aici. De parca pe mine ma intereseaza ca e mouse-ul de gasit in Constanta sau in Timisoara. Evident ca urmatorul cel mai ieftin mouse era la vreo 50 ron. Niciodata nu mai aleg emag.

Reply to Ana ¬
Cancel reply

NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trackbacks and Pingbacks: