Salutare tuturor. Ca mai peste tot in lume, o companie serioasa ofera suport pentru clientii ei. La fel si Vodafone Romania. Suportul oferit de Vodafone Romania se ridica la nivelul asteptarilor clientului? Daca aveti rabdare sa cititi randurile de mai jos veti afla povestea mea care se intinde pe o perioada de mai bine de 7 luni si motivul pentru care am ajuns la concluzia ca serviciul de suport al clientilor de la Vodafone este de toata jena.
Inainte sa plec in China - din motive care nu fac obiectul postului - am facut transfer de responsabilitati de pe numele tatalui meu pe numele meu. Conditia a fost sa se transfere si vechimea de la vechiul utilizator la noul utilizator. Nicio problema domnule. Perfect, sa dam drumu la treaba! Nimic mai simplu... s-a rezolvat imediat cu o singura exceptie. Ultima factura care mi-a venit nu mai puteam s-o platesc pentru ca a aparut o incurcatura in sistemul - din cate imi amintesc factura era pe numele meu si trebuia platit pentru alt cont sau asa ceva. Dupa vreo saptamana de stat pe telefoane si pe capul unor domni si domnisoare de un dealer vodafone s-a rezolvat.
Urmatorul pas a fost sa trec abonamentul la cartela pentru ca mi se parea total inutil sa platesc niste bani pentru un serviciu pe care nu il mai foloseam. Am sunat la Vodafone si am spus ca abonamentul sa fie inchis si ca vreau sa trec la regim de cartela prepay. S-a inregistrat cererea si mi s-a spus cu o vorba suava ca voi fi contactat de un reprezentant Vodafone in maxim 5 zile lucratoare (WTF?!). Am asteptat acele 5 zile in vad. Revin cu telefon la serviciul de relatii cu clientii si ii rog insistent sa fiu contactat de urgenta de cineva care se ocupa cu lucrurile acestea. Dupa vreo cateva ore ma suna un domn si imi face capul calendar si ma convinge ca o cartela prepay nu e buna in cazul meu, ci un abonament - caruia nu ii mai tin minte numele - care costa aproximativ 2.5euro/luna, care se comporta ca o cartela prepay obisnuita si cu nu stiu cate minute. I-am explicat acestui domn de povestea cu vechimea utilizatorului, iar acesta mi-a confirmat ca vechimea s-a transferat corespunzator.
M-am dus la un dealer Vodafone in AFI Cotroceni sa activez roaming-ul. O domnisoara foarte draguta si amabila imi explica ca daca vreau sa activez roaming-ul trebuie sa fac un deposit de nu stiu cati bani pentru ca sunt nou in retea. Poftim?! Ii explic si ei situatia, verifica iar, rezultatul acelasi. Am refuzat imediat! Nu ca nu as fi avut banii de depozit, dar e o chestiune de principiu. Am sunat la relatii cu clientii, am cerut sa vorbesc cu domnul cu care am discutat la modificarea abonamentului. Acesta a ramas inmarmurit cand i-am povestit patania mea. M-a rugat sa mai astept cateva zile ca se va rezolva problema. Nu am mai avut cand sa astept pentru ca trebuit sa plec in China.
Ajuns in China, numarul de Romania evident ca nu mergea! Prin urmare am scos SIM-ul din telefon si l-am pus intr-un sertar unde acolo a ramas pana m-am intors acasa.
Cum am mai spus si in intr-un post precedent, pe aeroport in Hong Kong am remarcat ca numarul de Romania era suspendat pentru neplata. Cum de a fost suspendat pentru neplata nu stiu, pentru ca platisem toate facturile. In fine... Cel mai trist lucru in situatia de fata a fost faptul ca nu puteam sa platesc suma datorata pentru ca in contul meu MyVodafone aparea 0 lei datorii. Am rugat pe cineva din Romania sa sune la Vodafone sa vada ce se intampla si dupa aproximativ o ora s-a rezolvat problema (adica s-a platit factura). Intors in Romania, telefonul mergea bine mersi.
Eram deja suparat pe Vodafone si eram determinat sa renunt la abonament cu orice pret. Printre primele lucruri pe care le-am facut in Romania a fost sa sun la relatii cu clientii sa le spun ca renunt la abonamentul minunat si ca vreau cartela. Nicio problema, un reprezentant Vodafone va va contacta in maxim 5 zile lucratoare. Dupa vreo 3 zile nu am mai rezistat si am sunat iar la relatii cu clientii si am insistat sa ma sune cineva chiar in acea zi pentru ca nu am timp sa astept dupa ei. Dupa vreo 2-3 ore ma suna o doamna si ma intreaba de ce vreau sa renunt la abonament. Dupa ce ii spun de povestea cu roaming-ul si cu suspendarea numarului imi zice ca roaming-ul a fost activat in ultimele 6 luni. Eu insist ca nu a fost pentru ca am verificat acest lucru. Evident doamna era intr-o zi mai proasta si incepe si ma cearta si ma mustruluieste si acum imi aduc aminte vorbele ei pe un ton certaret:
- Domnule, cum puteti dumneavoastra sa-mi spuneti ca roaming-ul nu a fost activ cand eu vad clar in sistem ca a fost activ
- Bun... daca ce v-am spus nu este suficient atunci motivul este altul si nu am nicio obligatie sa vi-l spun, iar dumneavoastra aveti obligatia sa imi respectati dorinta.
Si uite asa s-a incheiat abonamentul meu la Vodafone. (Cred ca este mai mult decat evident ca angajatul Vodafone a primit doar note de 1 la evaluare)
Dupa alte 2-3 zile, ma suna o doamna draguta si ma intreaba de ce am dat doar note de 1 colegei ei. Reiau povestea de la bun inceput cu lux de amanunte, domna imi da dreptate si ma asigura ca problemele mele se vor rezolva in cel mai scurt timp (inclusiv cu roaming-ul).
Dupa o vreme am plecat in Suedia. Ajuns aici remarc cu stupoare ca roaming-ul mergea. Vai de capul meu... primul angajat Vodafone care s-a tinut de cuvant in tot acest balamuc.
Totusi, povestea nu se termina aici. La un moment dat - exact in momentul in care aveam neaparat nevoie de numarul de Romania - telefonul mort. Nu se mai conecta la nicio retea si deci practic imposibil de folosit. Ca si in celelalte randuri, am rugat pe cineva sa sune la relatii cu clientii sa incerce sa ma ajute. "Am resetat SIM-ul, dupa ce resetati telefonul totul va merge ca inainte". Am resetat telefonul si surpriza... nu s-a schimbat nimic. Si suna iar, si iar, si iar fara rezultat. Am facut si reclamatie pe site la Vodafone. S-a intamplat ceva?! Dupa aproximativ doua saptamani primesc mail care graia ca serviciul de roaming este activ si ca ar trebuit sa pun SIM-ul in alt aparat si ca ma roaga sa le dau niste informatii precise pentru a deschide tichet la departamentul tehnic...
In raspunsul trimis chiar in aceeasi zi le-am explicat ca sunt consternat ca nu s-a deschis tichet pana in acel moment si le-am reconfirmat (in scris de aceasta data) toate informatiile cerute.
Intre timp, alt telefon la serviciul de relatii cu clientii, alt raspuns miraculos: "Ori SIM-ul ori telefonul s-a stricat. Poate a stat telefonul langa cuptorul cu microunde!". Mda... ce sa mai zic... am gatit putin telefonul si s-a stricat si telefonul si SIM-ul (care fusese schimbat in urma cu 6 luni jumatate).
Ieri, dupa o alta saptamana primesc alt mail in care mi-era adus la cunostinta ca tichetul cu numarul XXX a fost deschis la departamentul tehnic.
Hmm... abia acum?! Sistemul de ticketing de la Vodafone functioneaza de minune!!!! Oare Vodafone chiar nu are niciun pic de consideratie pentru clientii sai?!
Ce raspuns credeti ca voi da la intrebarea "In ce masura ai recomanda Vodafone prietenilor tai?"
Povestea inca nu s-a terminat. Ma intorc pe 3 nov 2013 in Romania sa rezolv niste hartogaraie specific romaneasti (DMH cum spune taica-miu - Directia Miscarii Hartiilor). Sper sa rezolv rapid si aceasta poveste, pentru ca daca nu voi reusi, voi porta numarul la concurenta.
In momentul de fata nu stiu ce companie de telefonie mobila este mai buna, dar ce pot sa zic cu certitudine sa va feriti de Vodafone.
Toate bune oameni buni!
UPDATE
Intre timp am ajuns in Romania si am constatat ca telefonul nu functiona nici pe meleagurile noastre. Ajuns la un dealer Vodafone, mi-au schimbat SIM-ul si dupa ceva butonari s-a rezolvat problema.
Totusi, la o zi dupa ce am primit ultimul mail de la Vodafone ca s-a deschis tichet, am intrebat care este stadiul tichetului. Raspunsul a venit abia astazi - cu 4 zile intarziere - in care mi se confirma faptul ca inca se fac verificari.
Ce este ingrijorator in acest caz, este faptul ca departamentul tehnic nici nu si-au dat seama ca problema s-a rezolvat. Stau si ma intreb ce verificari fac ei acolo. Probabil niste concedieri in cadru departamentului tehnic ar fi mai mult decat bine venite. Dar na... ce stiu eu?! Voi credeti ca ar trebui ca in urmatorul meu mail sa le dau si link-ul acestui post?!
Offff Doamne, ce incapabili!!!
Va urez bafta si sa nu ajungeti in situatia mea!
0 Comentarii.